دستگیری ۵ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر تهران در بابلسر-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

دستگیری ۵ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر تهران در بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۵ عامل اغتشاش در پایتخت طی عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر و تهران بزرگ خبر داد‌.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سید‌محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ‌اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار و مخفی شدن 5 عامل اغتشاشات اخیر تهران در استان مازندران و شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی بابلسر و تهران بزرگ خبر داد‌.

 

وی افزود: در این عملیات 5 متهم به اغتشاشات که اقدام به آتش‌زدن بانک‌ها و فروشگاه ها در منطقه تهرانپارس کرده بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل مسکونی و محل اختفای آنان مقادیری مشروبات الکلی دست ساز نیز کشف شد.

 

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی به اتهامات این افراد در دست بررسی بیشتر پلیس امنیت عمومی قرار دارد.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار